sâmbătă, 15 mai 2010

Flori - quilling

Quillingul creeaza dependenta.
La inceput am vrut sa vad cum se face o petala, o frunzulita.. Apoi o felicitare, mai incolo un tablou. Si incet-incet vreau mai multe culori, densitati, texturi, diverse instumente si rechizite pentru realizarea a diverse efecte.












Imi plac si nu imi mai ies din cap. Felicitarilor mele le lipseste acea neglijenta controlata specifica marilor artisti care le face sa para naturale, dar banuiesc ca timpul rezolva si problema asta :).












Vezi mai multe felicitari quilling cu flori pe felicitariHandmade.com

27 de comentarii:

catalina stanescu spunea...

sunt foarte frumoase, deosebite, eu chiar aceasta "precizie" o caut!

Paula spunea...

Mersi frumos :). Sotul meu spune ca par prea rigide, prea "ciber".

Diana spunea...

Superbe!!! In mod special mi-a placut prima felicitare si am rugamintea sa-mi faci si mie 5 bucati personalizate. Aniversatii sunt in lunile august si septembrie si ei se numesc: Maria, Mihaela, Sebastian, Delia si Ana-Maria. Cat despre parerea sotului tau...nu o impartasesc :)))

Anonim spunea...

sunt foarte frumoase , dar cu ce lipiti cerceii?

Paula spunea...

Mersi, cerceii ii lipesc cu acelasi aracet cu care lipesc si florile pe hartie.
Cel mai bun aracet pe care l-am folosit este CraftGlue de la ARHI Design, dar e bun si cel de la BIC - il gasiti in mai toate papetariile.

Amy spunea...

sunt superbe!

ileana ioana spunea...

sunt minunate as dori sa stiu si eu sa fac asa ceva.ITI DORESC TOT BINELE DIN LUME.ILEANA din Bihor

Anonim spunea...

Sun idei superbe! Multumesc din suflet! Cat timp v-a trebuit sa realizati primul tablou?

Paula spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paula spunea...

Multumesc frumos, dar pentru idei meritul nu-mi apartine, caci aceste modele sunt copiate.

Ca sa-mi fac curaj pentru primul tablou mi-a luat vreo jumatate de an. Am lucrat la el cateva seri, deci mi-a luat ceva timp. Probabil a durat intre 6 si 8 ore.

Anonim spunea...

Paula,mama, stii ca laudele de la mine cam sunt de prisos, dar tot imi place la nebunie ce faci si ce iese din "manutzele alea doua". eu m-am profilat de torturi, ca, cu baietii acasa, nas putea face ceva asa migalos fara sa-mi iau campii. La torturi mi-e mai usor!!!
salutari lui marius.Amalia Zarafu

mimiquilledstuff spunea...

Imi plac la nebunie lucrarile tale, au stil .... Sunt incepatoare in ale quilling-ului si in curand voi posta pe blogul meu creatii minunate. Te astept sa ma vizitetzi si poate ma vei adauga in lista ta de bloguri. Cu bine, Mimi

Milena Schröder spunea...

Muito legal! Parabéns!

ViperFang spunea...

Bursa
Mersin
izmir
Rize
Antep
0V1

DragonWitch33 spunea...

Antalya
Antep
Burdur
Sakarya
istanbul
JHXUZ2

Yetkin22 spunea...

tekirdağ
tokat
elazığ
adıyaman
çankırı
SCB

EchoCyberMatrix13 spunea...

görüntülü.show
whatsapp ücretli show
FBLLD

EchoNomad256 spunea...

goruntulu show
ücretli
YZE

GeceYıldızı81 spunea...

https://titandijital.com.tr/
ısparta parça eşya taşıma
ankara parça eşya taşıma
izmir parça eşya taşıma
diyarbakır parça eşya taşıma
U3116J

84EE0Heather1F1C5 spunea...

E5C90
Bingöl Lojistik
Ardahan Evden Eve Nakliyat
Manisa Parça Eşya Taşıma
Zonguldak Parça Eşya Taşıma
Antep Parça Eşya Taşıma

8B840JasminF2D00 spunea...

2A77B
Bartın Evden Eve Nakliyat
Kastamonu Evden Eve Nakliyat
Yalova Evden Eve Nakliyat
Antep Evden Eve Nakliyat
Sivas Evden Eve Nakliyat

B5354LitzyFA336 spunea...

97024
Sivas Evden Eve Nakliyat
Kocaeli Şehirler Arası Nakliyat
Kars Şehirler Arası Nakliyat
Sakarya Şehirler Arası Nakliyat
İstanbul Evden Eve Nakliyat
Ünye Kurtarıcı
Yozgat Şehirler Arası Nakliyat
Çankırı Şehirler Arası Nakliyat
Balıkesir Şehirler Arası Nakliyat

33CEBAvianaD609B spunea...

8557D
Amasya Evden Eve Nakliyat
Ordu Şehir İçi Nakliyat
Ünye Çekici
Siirt Parça Eşya Taşıma
Burdur Parça Eşya Taşıma
İstanbul Şehirler Arası Nakliyat
Bolu Şehir İçi Nakliyat
Ünye Çelik Kapı
Hakkari Evden Eve Nakliyat

9B027AmberCC32D spunea...

93348
Bitlis Yabancı Görüntülü Sohbet Uygulamaları
denizli sesli sohbet
Batman Görüntülü Sohbet Uygulama
yalova rastgele görüntülü sohbet
istanbul telefonda kızlarla sohbet
giresun sesli sohbet mobil
kocaeli canlı sohbet siteleri
istanbul görüntülü sohbet siteleri ücretsiz
Çankırı Rastgele Görüntülü Sohbet Ücretsiz

43119Kailani41837 spunea...

DD179
telefonda sohbet
rastgele sohbet
yozgat ücretsiz sohbet sitesi
kayseri seslı sohbet sıtelerı
edirne en iyi ücretsiz sohbet uygulamaları
Uşak Canlı Sohbet Ücretsiz
çorum en iyi ücretsiz görüntülü sohbet siteleri
Osmaniye Canlı Sohbet Siteleri
Çorum Sesli Sohbet

C1D7FGene6FD93 spunea...

A2960
Binance Ne Kadar Komisyon Alıyor
Binance Nasıl Üye Olunur
Twitch İzlenme Satın Al
Telegram Abone Hilesi
Threads Takipçi Satın Al
Ceek Coin Hangi Borsada
Facebook Beğeni Satın Al
Bitcoin Nasıl Alınır
Nonolive Takipçi Satın Al

714CBCrystal198B2 spunea...

A565C
trezor suite
uwu lend
poocoin
safepal
aave
solflare
galagames
dextools
defillama

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...