miercuri, 2 iunie 2010

A fost odata ca niciodata...si poate-o mai fi candva...Watumi festival












"Era sa..."
"Era sa..." e varianta haz de necaz la ceva bun ce ar fi putut sa se-ntample. Un coleg, intrebat in gura mare in ditamai amfiteatrul "Prietene, ai luat examenul?" avea raspunsul pregatit la intrebarea asta care punea sare pe rana "Bai, era sa-l iau..."

Si uite-asa era sa fie si anul asta la Brasov festivalul Watumi, dar se pare ca sponsorii n-au avut cresterea economica scontata. Asta e, se mai intampla si la case mai mari.
Era sa participe si site-ul ActivitatiCopii.ro, era sa fiu si eu acolo.










Dupa ce am facut antetul la felicitarea cu AC, trebuia s-o mai si populez cu ceva. Stiu, ar fi fost frumos niste animalute, jucarii, dar vroiam ceva mai simplu si rapid. Am incropit un curcubeu din floricele. Ma rog, partial, ca nu am culorile din coada curcubeului. Pare cam nefinalizata, parca lipseste cireasa de pe tort. Daca are cineva niste versuri, un motto cu un curcubeu sau alte cuvinte care sa se potriveasca cu felicitarea, va rog, orice sugestie este binevenita! :)

L.E.: Amalia, omul cu inspiratia, mi-a dat versurile potrivite pentru felicitarea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...