miercuri, 30 iunie 2010

La Delfinariu













Am citit in rubrica "Pont" din Adevarul de seara, ca au loc doua spectacole zilnic la Delfinariul din Constanta. Pretul biletului: 7 lei copii si 14 lei adulti.

Anul trecut, am tot amanat s-o duc pe Roxi, pana cand a murit delfinul Marc. Am fost trista ca am tot tras de timp, invocand diferite pretexte, si uite acum, ditamai constanteanca, n-o sa mai vada delfini never-ever. Ma asteptam ca minunatul complex Delfinariu sa se transforme peste noapte in vreo terasa, mall, sau orice alt spatiu privat.

Pe o vreme noroasa, am tras o fuga pana la Delfinariu, eu cu gandul ca de, sa m-adapostesc 20 de minute, pana trece ploaia. Surpriza! Spectacolul e in bazinul neacoperit. Am avut fundal sonor gratuit, tunete si bubuituri.

Dupa reactia Roxanei de la teatrul de papusi, ma asteptam sa fie o spectatoare disciplinata si civilizata, dar...e o vorba: socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ. Mai intai a vrut sa-l ia in brate pe pinguin*. Apoi a inceput sa planga ca de ce a plecat pinguinul la casa lui, ca ea avea nu stiu ce planuri de joaca cu el. Apoi, cu delfinii, alta mancare de peste**.
Vroia si ea sa dea de mancare la delfini cum faceau instructorii. La un moment dat a fost chemat un copil, ideal in jur de 10 ani, din public. Si atunci isterie pe ea, ca de ce n-o las sa se duca la delfin.

Delfinasii nu stapanaesc inca prea bine limba romana, sunt incepatori, asta am auzit de la doamna prezentatoare de vreo zece ori, dar era evident si cu ochiul liber.












* delfinii nu sunt pesti, sunt mamifere
** pinguinii nu sunt mamifere, sunt pasari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...