luni, 14 iunie 2010

Lebada - origami modular



















In aprilie am fost la un targ de handmade si am vazut o masa plina cu decoratiuni facute din origami. Mi-a ramas in minte o corabie uriasa, cred ca era cat masa. Si era o culoare leit lemnul, de ziceai ca doar ce a terminat-o mesterul de sculptat.
Nu aveam de gand sa cumpar nimic, dar nu ma puteam dezlipi de masa. Imi venea sa pun mana, sa pipai modelul, sa-l intorc pe partea cealalta, mai rau ca un copil de doi ani.

Mai de curand, cautand pe YouTube jucarii (o barcuta, o broscuta) de origami pentru mandra, la related video in dreapta, am vazut o lebada. M-am uitat 4 minute la filmulet, am zis ca nu e mare lucru, pot sa incerc si eu.

Si treceau zile-n sir si nopti la rand, si lebaduta mea tot nu era gata :((

Tot pliind tringhiuletele, ma gandeam cui i-ar placea un astfel de ornament, si mi-am amintit de raposata mea gazda din liceu, mare, dar mare de tot, iubitoare de bibelouri. Si cel mai mult ii placeau balerinele cu rochita din multe volane de dantela.
Dar, din generatia actuala, cine mai are timp, chef si loc de bibelouri? Cand fiecare centimetru cub de spatiu e indesat cu cate vreo carte sau jucarie?!

Cat timp i-am facut poze, lebaduta mea m-a cucerit de tot. Chiar e gratioasa si eleganta. S-ar potrivi la o nunta. Dar inainte de nunta, nu dupa :).

32 de comentarii:

elyda spunea...

Este foarte dulce lebada ta. Eu cu o astfel de lebada am inceput sa lucrez origami, iar acum nu mai ma pot dezlipi!

Paula spunea...

Daa, origami-ul creeaza dependenta. Poate sa urle copilul de foame, rufele asteapta necalcate, eu pliez hartie.

Anonim spunea...

foarte misto! am 2 lebede facute de mine si o pasare ramitoare de 30 cm inaltime tot facuta de mn
cu astea am inceput sa lucrez origami si nu mai pot dezlipi de ele.

Anonim spunea...

Buna. Si eu sunt pasionat de origami si in ultimul timp de origami modular sau origami 3d.
Am incercat sa trag de pe net cat mai multe carti de origami, am reusit, insa trebuie invatate acele diagrame, sunt si destule videoclipuri pe youtube... dar nu tot ce vrei.. si mai ales 3d acelea sunt mai greu de gasit, pt ca multi doar le arata gata facute nu si cum se fac, ca sa nu zic ca acele carti pt 3d origami sunt scumpe 88-100 dolari si multi nu transporta in Romania....sper sa reusesc sa fac rost de acele 2 carti 3d origami step by step si sa o comand pt romania altfel nu am realizat mare lucru :(

Anonim spunea...

Fiul meu e pasionat de origami.eu nu prea ca nam tmp si rabdare.Acum o zi sa apucat de aceasta ,,Lebada'' si deja a facut 300 de piese si le-a si asamblat.Deci origami-ul este pentru ori ce varsta

AmyCrafts spunea...

Aceleasi ganduri si intrebari am avut si eu cand am vazut pentru prima data astfel de lebede si tot acelasi raspuns: pentru nunta! :)
Felicitari ca ai avut indrazneala sa incerci. Eu, desi cred ca as putea reusi, tot nu ma incumet sa incerc. Raman cu gandul ca pot... :))
Spor in continuare!

roberta spunea...

cum se face lebada? poti sa imi spui te rog?!

Paula spunea...

@Roberta, am pus link-ul către tutorialul video de pe youTube în text.

Sabrina spunea...

ağrı
van
elazığ
adıyaman
bingöl
HAPE

DataMatrixMagician spunea...

goruntulu show
ücretli
EC2

Adiless spunea...

görüntülü show
ücretlishow
YFAU

QuantumSorcererXY1 spunea...

ankara parça eşya taşıma
takipçi satın al
antalya rent a car
antalya rent a car
ankara parça eşya taşıma
YG3NO6

BinaryVoyagerY123456789OIWEST spunea...

istanbul evden eve nakliyat
zonguldak evden eve nakliyat
adıyaman evden eve nakliyat
bilecik evden eve nakliyat
ankara evden eve nakliyat
ODAY

VelvetRose68 spunea...

urfa evden eve nakliyat
malatya evden eve nakliyat
burdur evden eve nakliyat
kırıkkale evden eve nakliyat
kars evden eve nakliyat
BYL

175EDBenicio8DC08 spunea...

CC38B
Tokat Parça Eşya Taşıma
Manisa Evden Eve Nakliyat
Afyon Evden Eve Nakliyat
Düzce Evden Eve Nakliyat
Urfa Evden Eve Nakliyat

164D9Cesar9CC81 spunea...

28CBC
Ordu Parça Eşya Taşıma
Kütahya Evden Eve Nakliyat
Hatay Parça Eşya Taşıma
Artvin Parça Eşya Taşıma
Konya Lojistik

C3F50JeromeEBED4 spunea...

8733B
Sinop Lojistik
İstanbul Evden Eve Nakliyat
Urfa Lojistik
Keçiören Fayans Ustası
Bursa Şehirler Arası Nakliyat
Kırşehir Şehir İçi Nakliyat
Mardin Parça Eşya Taşıma
Denizli Şehirler Arası Nakliyat
İstanbul Şehir İçi Nakliyat

1F516Madisyn0A1DD spunea...

536FF
Referans Kimliği Nedir
Gölbaşı Fayans Ustası
Urfa Parça Eşya Taşıma
Bursa Şehirler Arası Nakliyat
Qlc Coin Hangi Borsada
Tekirdağ Parke Ustası
Çorum Parça Eşya Taşıma
Expanse Coin Hangi Borsada
Isparta Şehirler Arası Nakliyat

8A707Matthew25308 spunea...

BA0FE
Kırşehir Evden Eve Nakliyat
Şırnak Evden Eve Nakliyat
buy peptides
Tunceli Evden Eve Nakliyat
buy sustanon
order testosterone enanthate
clenbuterol
Kütahya Evden Eve Nakliyat
buy clenbuterol

C18ACVanFE861 spunea...

23DC2
Çanakkale Şehirler Arası Nakliyat
Altındağ Parke Ustası
Aksaray Evden Eve Nakliyat
Erzincan Evden Eve Nakliyat
Silivri Çatı Ustası
Sivas Lojistik
Kırklareli Evden Eve Nakliyat
Niğde Parça Eşya Taşıma
Ordu Lojistik

7D337Saanvi5C7B0 spunea...

A743B
Malatya Şehirler Arası Nakliyat
Afyon Lojistik
Ünye Halı Yıkama
Adana Şehirler Arası Nakliyat
Denizli Parça Eşya Taşıma
Burdur Şehirler Arası Nakliyat
Yozgat Şehirler Arası Nakliyat
Silivri Parke Ustası
Bitlis Parça Eşya Taşıma

FE846BlazeFA2F1 spunea...

3D1F4
Gümüşhane Şehir İçi Nakliyat
Düzce Evden Eve Nakliyat
Ankara Evden Eve Nakliyat
Ankara Asansör Tamiri
Elazığ Şehir İçi Nakliyat
Yobit Güvenilir mi
Tokat Evden Eve Nakliyat
Tekirdağ Fayans Ustası
Kütahya Evden Eve Nakliyat

C1742ErinCC826 spunea...

BFD02
Binance Nasıl Oynanır
Yeni Çıkacak Coin Nasıl Alınır
Bitcoin Nasıl Kazanılır
Bitcoin Nasıl Oynanır
Bitcoin Çıkarma Siteleri
Binance Komisyon Ne Kadar
resimli magnet
Bitcoin Nasıl Üretilir
Ön Satış Coin Nasıl Alınır

8A3D1TraciBC5E4 spunea...

CF9CE
görüntülü sohbet
eskişehir random görüntülü sohbet
afyon sohbet muhabbet
yalova görüntülü sohbet kızlarla
muş sohbet siteleri
mersin ücretsiz görüntülü sohbet uygulamaları
görüntülü sohbet odaları
van ücretsiz sohbet uygulaması
erzurum parasız sohbet siteleri

199FCWhitney62E30 spunea...

0B5BA
sohbet chat
canlı ücretsiz sohbet
mardin canlı sohbet bedava
sohbet odaları
nevşehir telefonda sohbet
bayburt sesli sohbet mobil
yozgat görüntülü sohbet kızlarla
hakkari ücretsiz sohbet siteleri
telefonda rastgele sohbet

D33AFFelixBDB75 spunea...

C2E52
en iyi ücretsiz görüntülü sohbet siteleri
kütahya parasız sohbet
Nevşehir Mobil Sesli Sohbet
Tunceli Ücretsiz Sohbet Odaları
konya parasız sohbet siteleri
sesli sohbet
Adana Ücretsiz Görüntülü Sohbet Uygulamaları
hatay yabancı görüntülü sohbet siteleri
uşak canlı sohbet odası

646ABJamesC9A7C spunea...

B80FB
Spotify Dinlenme Hilesi
Görüntülü Sohbet
Bonk Coin Hangi Borsada
Bitcoin Madenciliği Nasıl Yapılır
Görüntülü Sohbet
Osmo Coin Hangi Borsada
Threads Beğeni Hilesi
Youtube İzlenme Hilesi
Kripto Para Çıkarma Siteleri

_Takipci____ spunea...

E4CAB
kripto para telegram
huobi
toptan mum
mexc
sohbet canlı
binance referans
bitexen
bitcoin nasıl üretilir
kripto para nereden alınır

Takipci___________ spunea...

02112
telegram kripto para kanalları
paribu
binance referans kod
kripto para nereden alınır
paribu
binance 100 dolar
bingx
paribu
kripto telegram grupları

__________Takipci-Satin-alma_ spunea...

ED316
btcturk
bybit
kraken
kripto para telegram
referans kodu binance
bitexen
paribu
bitcoin giriş
binance referans kodu

---Takipci spunea...

9780F
vindax
kraken
kraken
bitcoin nasıl kazanılır
telegram kripto para kanalları
binance referans kimliği nedir
telegram kripto para
kizlarla canli sohbet
okex

5BC0EMegan870DA spunea...

A9531
Ahlat
Gömeç
Türk İfşa Alemi
Çatak
Azdavay
Çamoluk
Seyhan
Sancaktepe
Suruç

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...