joi, 2 decembrie 2010

Origami tessellations - sletuta si fulgi de nea

Cand o auzeam pe profa de mate ce "problema frumoasa" a mai gasit, ziceam ca e de-un sadism crunt. O problema e o problema, nu-i vad frumusetea. Dar cat am pliat la stelute, numai la probleme de geometrie m-am gandit.

Nu stiu cum se traduce exact in romana tessellation. Definitia de pe Wikipedia da ca sinonim tiling ceea ce inseamna placari, dar parca nu suna prea dragut.

Deci, ramane o problema in plan, cu multe poligoane regulate.

















Daca tot vine sezonul rece, am incercat 2 dintre modelele prezentate de Sara Adams.
Ceea ce mi-a iesit mie, departe de perfectiune, s-ar putea numi "cum sa transformi o coala de calc in hartie creponata".

Dar nu e foarte grav, cu un degetel de ajutor, se mai musamalizeaza lucrurile.

















Dupa ce am facut primul fulg, am vrut sa fac unul mai micut, dintr-o foaie format A5, dar a fost si mai greu de pliat.
















Cred ca arata frumos lipite pe geam, printre alte flori de gheata naturale.

Desi nu ma asteptam, steluta mi-a dat mult de lucru.
















Are personalitate puternica si pe spate: bu-hu-hu!!!

20 de comentarii:

ileana-carmen spunea...

draga mea, sunt frumoase stelutele tale. am urmarit pe discovery science un documentar despre univers in care se spunea ca universul nostru nu este perfect si tocmai imperectiunea lui a dus la posibilitatea ca noi sa existam. nu mai cauta perfectiunea, ea nu exista si chiar ar fi plictisitor daca ea ar exsta. iti doresc mult succes in ceea ce faci. mie imi place si m-am bucurat de ceea ce am vazut. numai asta si e suficient.

Paula spunea...

Da, asa e, multe lucruri sunt deosebite tocmai pentru ca au o imperfectiune :)

Anonim spunea...

super!!!!!!!!!!posteaza terog si clipuri cum se fac,as vrea sa incerc!:x

Paula spunea...

Pentru Anonim - linkurile la filmuletele cu tutoriale sunt in text - subliniate.

MatrixHacker777 spunea...

Eskişehir
Adana
Sivas
Kayseri
Samsun
C2AHFS

Erels spunea...

Diyarbakır
Adana
Bursa
izmir
Sakarya
13NQW

DataMatrixMagician spunea...

Ankara
Van
Hakkari
Edirne
Yozgat
JJP

NeonCyberSorcerer spunea...

Iğdır
Adana
Karabük
Diyarbakır
Antep
0ZESE

Seden spunea...

elazığ
erzincan
bayburt
tunceli
sakarya
3RT

İclal7 spunea...

elazığ
erzincan
bayburt
tunceli
sakarya
2ZQW

BinarySpecter007 spunea...

görüntülüshow
ücretli show
C8W

StardustDreameress1Q2 spunea...

malatya evden eve nakliyat
artvin evden eve nakliyat
kocaeli evden eve nakliyat
ankara evden eve nakliyat
düzce evden eve nakliyat
EOVF

CosmicNomadXYOLG12 spunea...

Adıyaman Lojistik
Trabzon Lojistik
Muğla Lojistik
Bayburt Lojistik
Bayburt Lojistik
U7RO

StellarNomadess spunea...

van evden eve nakliyat
sivas evden eve nakliyat
çankırı evden eve nakliyat
bartın evden eve nakliyat
erzincan evden eve nakliyat
U3YSGY

1413CArielleAFD5A spunea...

BBCC6
Ünye Halı Yıkama
Çerkezköy Parke Ustası
Çerkezköy Ekspertiz
Afyon Lojistik
Keçiören Boya Ustası
Yozgat Şehir İçi Nakliyat
Denizli Lojistik
İstanbul Parça Eşya Taşıma
Bitlis Şehir İçi Nakliyat

51DB9Anne938EF spunea...

BA393
Nevşehir Parça Eşya Taşıma
Iğdır Lojistik
 Kırklareli Şehirler Arası Nakliyat 
Yalova Evden Eve Nakliyat
Ordu Şehir İçi Nakliyat
Kastamonu Parça Eşya Taşıma
Sincan Parke Ustası
Bolu Şehirler Arası Nakliyat
Ünye Fayans Ustası

6E345Paul2B23D spunea...

26F64
Hamster Coin Hangi Borsada
Amasya Lojistik
Samsun Lojistik
Tokat Şehirler Arası Nakliyat
Kripto Para Borsaları
Okex Güvenilir mi
Silivri Cam Balkon
Batıkent Parke Ustası
Karapürçek Parke Ustası

5D13AJohn33A77 spunea...

07FEF
Twitch İzlenme Satın Al
Referans Kimliği Nedir
Bitcoin Üretme
Bitcoin Kazma Siteleri
Binance Nasıl Üye Olunur
Bitcoin Nasıl Alınır
Paribu Borsası Güvenilir mi
Linkedin Beğeni Hilesi
Dlive Takipçi Hilesi

2D255Elena63A42 spunea...

0E439
Görüntülü Sohbet Parasız
Qlc Coin Hangi Borsada
Apenft Coin Hangi Borsada
Sui Coin Hangi Borsada
Wabi Coin Hangi Borsada
Bitcoin Para Kazanma
Aion Coin Hangi Borsada
Lovely Coin Hangi Borsada
Gate io Borsası Güvenilir mi

BEBB0Larry52C25 spunea...

8B524
Bitcoin Kazanma
Binance Nasıl Oynanır
Lovely Coin Hangi Borsada
Youtube Beğeni Hilesi
Likee App Beğeni Satın Al
Binance Ne Zaman Kuruldu
Coin Madenciliği Nedir
Loop Network Coin Hangi Borsada
Spotify Dinlenme Hilesi

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...