marți, 5 aprilie 2011

Cel mai ieftin puzzle













Cand am inceput sa cumpar puzzle-uri pentru Roxana, toate costau 25 de lei.
Online sau offline, personalizat sau nu, nici un leu in plus, nici un leu in minus.

A mai trecut timpul si usor-usor s-au mai ieftinit. Prin magazinul Noriel le gasesc acum la 11 - 14 lei, dar cine s-a fript cu ciorba, sufla si-n iaurt.
Eu am nimerit un puzzle de la Noriel cu Alba ca Zapada atat de intunecat, ca m-am enervat la maxim pana am potrivit piesele bleomarin printre cele negre.












Si in fine, a venit timpul cand am dat peste puzzle-uri la 8 lei. Dupa frumosul drapel de pe cutie, mi-a crescut inima de patriotism, dar nu e nevoie, pentru ca si acesta, ca toate puzzle-urile pe care le avem acasa, este fabricat in China.














La asa pret, am dat tarcoale neincrezatoare, pana la urma am cumparat unul. Asta a fost intr-o vineri. Nu i-am gasit nici un cusur, e la fel de bun ca oricare altul, doar ca luni cand m-am dus intins sa cumpar tot magazinul, nu mai era niciunul.

Si toata morala la lunga asta istorie a pretului puzzle-urilor e ca am ramas blocata pe 8 lei, si tot ce trece peste mi se pare prea scump.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...