marți, 5 aprilie 2011

Rime pentru cei mai mici - de Lucia Muntean

M-am cam saturat de Catelus cu parul cret, parca-l aud de-o viata.
Si ca sa-mi faca si mai tare in ciuda, odrasla se incapataneze sa nu asimileze minunata poezie. Oare ii transmit plictiseala mea in glas?!

Asa ca va imaginati ce fericire pe mine cand am dat de carticica asta cu rime pentru prichindei. Si pe deasupra si la un pret care mi s-a parut bun, 17 lei. Asta se intampla in Carrefour.

Poeziile sunt scurte, simple, haioase. Poeziile cu catelus si pisicuta parca au un aer actual.
Si ilustratiile dragute si foarte sugestive pentru text.

Pentru 3 ani, e o melodie de-a Cleopatrei Stratan. Pentru 4 ani, avem o poveste, Ziua in care a fugit somnul, dar ceva intre 3 si 4?
Nu stiu daca a fost elementul decisiv sau nu, dar cel putin o draguta coincidenta, sa gasesc poezia "Am trei ani si jumatate" exact in ziua in care Roxana avea 3 ani si jumatate. Bineinteles ca asta a fost prima poezie pe care am invatat-o impreuna :D.

3 comentarii:

vavaly spunea...

bine ai revenit draga Paula, ne era dor de tine . am sa ma uit si eu dupa carticica asta sa i-o cumpar lui Dante, ii plac foarte mult poeziile si le invata cu mare usurinta. am scris si eu despre cateva carticele frumoase, poate iti sunt pe plac si le gasesti, eu le recomand cu caldura. http://copiisimamici.blogspot.com/2011/03/ce-mai-citim.html
si pentru ca tot ai revenit, indraznim sa te invitam pe noul nostru blog, Atelier virtual, unde am lansat o provocare pentru mamici si copii indemanatici. speram sa iti placa ideea si sa raspunzi cu drag. Va imbratisam!

Paula spunea...

vavaly, da te rog linkul la noul blog, Atelier virtual

vavaly spunea...

http://virtualworkshop-copiisimamici.blogspot.com/2011/04/expozitie-concurs-atelierul-de-paste.html

asta este noul blog, avem link si pe blogul copiisimamici. m=am uitat in carfur dupa cartica asta dar nu era, era alta cu rime , in acelasi format, dar costa 16 lei si am zis pas. poate o gasesc pe aceasta totusi.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...