miercuri, 25 mai 2011

Quilling: un clovn. Peste-clovn!

E greu sa multumesti un copil. Spune-i ca-i oferi un singur lucru si incepe sa-ti turuie la calitati, insusiri, atribute, functionalitati pe care trebuie sa le aiba acel ceva, ca nu e suficient tot universul.
Pe principiul si calare si pe jos, si sa zboare si sa-noate am ales acest model pentru concursul quilling Din inima de copil organizat pe forumul ActivitatiCopii.ro.














Am pastrat intocmai culorile modelului, partea mea de decizii-decizii a fost in aprecierea marimii, formei, contorsionarii modulelor.

Avem un peste-clovn din Nemo,














si nn clovn plangacios cu o mantie ca a Cruellei de Vil.














Un mic detaliu tehnic, ochisorul clovnului. Desi e mic, are trei culori: alb, maro si negru.













Tabloul este realizat pe mucava format A5.
M-am folosit de toate obiectele contondente care mi-au iesit in cale.
















Roxi si-a dat tot concursul prin faptul ca nu mi-a distras prea tare atentia. A mai pretextat diferite ocazii pentru care era iminent sa ma ridic si sa-i aduc ceva de la bucatarie. Si cand ma intorceam, soc. Ea era cocotata la masa mea peste toate moduletele quilling. Chipurile imi aranja puzzle-ul, ca s-a miscat nasul si gura clovnului :).
A vrut si ea sa faca un peste-clovn din hartie. Am tot incercat s-o pacalesc si sa-i dau de colorat ba nu creioane colorate, ba cu acuarele, dar in final s-a lasat cu primul ei colaj. Decupat si lipit exclusiv de ea.

11 comentarii:

vavaly spunea...

Fara cuvinte e prea putin spus...muta de admiratie in fata aceste opere de arta moderna. Nu stiu de unde ai asemenea idei dar sunt minunate. Ma gandesc sieu de vreo doua zile sa particip dar cand vad ce ai facut tu nici nu mi vine sa incerc a mi masura fortele. E superb! Felicitari multeeee!

GERMINA spunea...

O minunatie! Felicitari!

kiddo spunea...

Am ramas fara cuvinte! E deosebit de frumos, culorile vii pe care le-ai folosit, intreg proiectul! Nu pot spune decat felicitari si mult succes la concurs! Si felicitari si micutei tale pentru colaj!

Veronica spunea...

Paula, este fffff frumos si interesant, felicitari tie si fetitei tale. Bravo fetele! :) multa bafta in concurs.

Unknown spunea...

Paula, este foarte frumos pestisorul vostru!
Va astept cu drag participarea la concursul http://picturapentrucopii.blogspot.com/2011/05/concurs-picteaza-cu-mine-gargarite.html.
Sunt convinsa ca veti mesteri o gargarita la fel de interesanta.

Paula spunea...

Va multumesc frumos tuturor pentru cuvintele de apreciere. Ma bucur foarte tare ca v-a placut.

@vavaly: pai nu trebuie sa renunti doar pentru ca ti se pare ca e concurenta. Dimpotriva, asta trebuie sa te ambitioneze. Spor!

@Mihaela: multumim de invitatie, cred ca si Roxanei o sa-i placa provocarea cu gargarite.

Janets Planet spunea...

Hi Paula.

I am flattered that you were inspired to use my clownfish design for your quilling entry. I hope you win the contest!

MARIUS IONUT VADUVA spunea...

In curand o sa postez pe blogul meu un concurs.
Lucrarile finale vor fi expuse intr-o expozitie pe care o s-o organizez dupa terminarea concursului.
Te rog sa anunti cat mai multi ptr ca va fi un lucru interesant!
Nu va implica niciun fel de cost!

Andre spunea...

A iesit superb! Felicitari!

P.S.: Ti-am lasat o leapsa la mine pe blog: http://andre-origami.blogspot.com/2011/06/10-lucruri-care-ma-bucura.html

Maria Matei spunea...

Felicitari pentru castigarea concursului AC! superba creatie si te admir pentru maiestrie si rabdare!

Katrin spunea...

Очень необычная и интересная работа получилась!!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...