joi, 18 aprilie 2013

Concurs Ziua Planetei Pamant

Culoarea preferata a Roxanei este verde. Verde... ca natura. Frunze, iarba, paduri...

Ma tem totusi ca verdele se cam...retrage din peisaj?

Deja am adunat cam multe povesti de genul:

A fost odata, ca niciodata, o alee cu plopi inalti, la umbra carora puteai vara sa-ti tragi sufletul. Sau sa te uiti cum impatimitii joaca table, sah sau carti. Sau sa citesti. Sau sa dormi, sa visezi...

- Si, si...???

Si mama si tatal tau se plimbau vara pe-acolo cu bicicletele, iar iarna se dadeau cu sania pe movila din capatul aleii....

- Vreau si eu, vreau si eu! Unde e aleea asta?

- Unde e acum City Park Mall of Constanta. Mai sunt trei frunze, in sigma/logo-ul mall-ului.  


Roxi participa cu mare entuziasm la concursul de ziua planetei Pamant.
Sunt tare mandra de desenul ei, "Pamantul vesel", intrucat nu i-am dat nici o indicatie, ci doar m-am plans ca am nevoie de o idee pentru un proiect legat de ziua Pamantuluui.

Nu indraznesc sa-i fac concurenta.

4 comentarii:

copilarim spunea...

Paula, ce haz de necaz mai facem noi cu disparitia locurilor dragi. Vreau sa iti spun ca am ras cu lacrimi la partea cu trei frunze in logo.
Noi mai avem dealul pe care ne dadeam cu sania. De fapt este o strada. Care acum nu mai e pietruita ci asfaltata.. si nu cred ca se mai incumeta careva sa se dea cu sania.. si apoi nici nu ar avea pe ce.. ca la noi nu mai ninge.. sau fulguieste si se si topeste.. si daca nu se topeste se grabesc sa dea cu tot felul de.. chestii:)). Si mai nou... pot sa adaug pe lista salciile pletoase pe langa care ma plimbam cu Dodo..
Dincolo de astea.. Felicitari Roxi!!!! :*

Paula spunea...

Mersi, Rux, ca-mi intelegi si impartasesti tristetea.

Ii transmit lui Roxi felicitarile :)

AlinaS. spunea...

Foarte frumos desenul! Cred că a fost tare dezamăgită de raspunsul tău. Si ai mei iubesc natura, acum că a venit și soarele ar sta numai afară.
Multumim de participare si mult success!

Paula spunea...

Multumim mult, Alina!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...